czwartek, 28 lipca 2011

One Lovely Blog Award

Serdecznie dziękuje Nikki i Pannie_Indyviduum za nominowanie mnie do tej zabawy:) Bardzo mnie cieszy, że moje wypociny są doceniane:)

Jedna z zasad mówi o nominowaniu szesnastu innych moli książkowych, jednak z powodów ode mnie nie zależnych spóźniłam się i wszyscy o których chciałabym się dowiedzieć czegoś ciekawego zostali nominowali. Tak więc chciałabym zaprosić do zabawy wszystkich którzy jeszcze nie brali w niej udziału.

Teraz spróbuje napisać siedem ciekawych rzeczy o sobie, choć nie jest to łatwe zadanie :D

1. Jak już wspomniałam przeprowadziłam się. Mieszkam teraz z koleżanką(tymczasowo sama), ale nadal w mojej kochanej Łodzi. I mam wreszcie upragniony świety spokój xD
2. Jednym z moich marzeń jest mieć własny antykwariat.
3. W związku z przeprowadzką zaczełam pracę, jednak teraz mam w głowie tylko jakiś wyjazd. Najlepiej nad Bałtyk:)
4. Jestem uzależniona od kupowania książek. Mimo tego, że pełno ksiązek czeka na półkach na przeczytanie, ja ciągle myśle o kupnie nowych;)
5. Moje ulubione filmy to wszystkie części "Piratów z Karaibów", "Dirty Dancing", "Desperado" i "Szkoła uwodzenia".
6. Lubię słuchać Aerosmith, U2, Nickelback, Green Day i różnych innych zespołów rockowych.
7. Kocham chodzić w trampkach. Mogłabym w nich przechodzić cały rok. Tylko sporadycznie zakładam inne obuwie :D

Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dziękuję za nominację:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz